توجه به جزئیات : وقتی که مشتری دریابد که شما حتی به مسائل کوچک نیز توجه دارید به راحتی درخواهد یافت که چگونه مسائل اصلی برای شما مهم خواهد بود. ج) جهش و تعالی در خدمات : یکی از عوامل جذب مشتریان جدید و عامل حفظ مشتریان فعلی و وفاداری مشتریان قدیمی است. خ) خدمات اضافی و جنبی(خدمات پس از فروش) : عاملی که مشتریان شما را راضی و خوشحال خواهد نمود. برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید: .




ارزان سرا

کاربرد فناوری نانو در جلوگیری از خرابی راه – پروژه درس روسازی راه

دانلود پاورپوینت کامل سبک دی استایل(نئوپلاستیسیم),sestile(فایل ppt)

تحقیق اهميت و ضرورت مديريت از نظر اسلام 21 ص - ورد

تحقیق در مورد شرکت پارسا پلاستیک ( PAPCO)

دانلود پاورپوینت الفبای مشتری مداری - 9 اسلاید

پاورپوینت سیستم ساختمان های بتن مسلح با قالب عایق ماندگار(icf)

تحقیق درباره سنسورها

مشتریان ,دانلود ,مشتری ,خدمات ,پاورپوینت ,مسائل ,مداری 9 ,دانلود پاورپوینت ,مشتری مداری ,9 اسلاید ,الفبای مشتری ,الفبای مشتری مداری ,پاورپوینت الفبای مشتری ,دانلود پاورپوینت الفبای

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

kzpl اوپدو/اپدویی شو با محبت، عشق آغاز می شود. phonixiv درسهای از قرآن دانلود رایگان جزوه مدرسه علميه نرجس سلام الله عليها - كاشمر webmaster55 http://goolnoor.rozblog.com/ در جستجوی خویشتن